Časté dotazy
• Mohu si koupit zboží z vašeho internetového obchodu v sídle vaší firmy?
Ne, naše skladové prostory se nachází mimo sídlo firmy a nejsou určeny k výdeji zboží. Náš internetový obchod dodává zboží pouze prostřednictvím smluvních přepravců a výdejních míst Zásilkovna. Úhrada zboží je možná buď na dobírku - zaplatíte ho až při jeho převzetí, převodem na bankovní účet nebo online platební kartou / rychlým převodem prostřednictvím zabezpečené platební brány PayU.
• Poskytujete slevu při nákupu většího množství zboží?
Ano, můžete požádat o individuální cenovou nabídku odeslanou na e-mail poptavka@alarmax.cz
• Jaká je provozní doba vašeho zákaznického oddělení?
V pracovních dnech od pondělí do pátku 9 až 15 hod.
• Je nakupování v internetovém obchodě bezpečné?
Ano, veškerá data mezi zákazníkem a serverem, na kterém je umístěn náš internetový obchod www.alarmax.cz, jsou zasílána pomocí šifrovaného spojení SSL. Díky tomuto zajištění můžeme zaručit bezpečnost vašich osobních údajů, uživatelských jmen, hesel atd.
• Jaký je termín vyřízení objednávky?
U každého produktu v naší nabídce je uveden datum dodání. V některých případech může docházet k prodloužení dodací lhůty z příčin nezávislých na firmě.