Časté dotazy

Mohu si koupit zboží z vašeho internetového obchodu v sídle vaší firmy?
Ne, naše skladové prostory se nachází mimo sídlo firmy a nejsou určeny k výdeji zboží. Náš internetový obchod dodává zboží pouze prostřednictvím smluvních přepravců a výdejních míst Zásilkovna. Úhrada zboží je možná buď na dobírku - zaplatíte ho až při jeho převzetí, převodem na bankovní účet nebo online platební kartou / rychlým převodem prostřednictvím zabezpečené platební brány PayU.

Poskytujete slevu při nákupu většího množství zboží?
Ano, můžete požádat o individuální cenovou nabídku odeslanou na e-mail poptavka@alarmax.cz

Jaká je provozní doba vašeho zákaznického oddělení?
V pracovních dnech od pondělí do pátku 9 až 15 hod.

Je nakupování v internetovém obchodě bezpečné?
Ano, veškerá data mezi zákazníkem a serverem, na kterém je umístěn náš internetový obchod www.alarmax.cz, jsou zasílána pomocí šifrovaného spojení SSL. Díky tomuto zajištění můžeme zaručit bezpečnost vašich osobních údajů, uživatelských jmen, hesel atd.

Jaký je termín vyřízení objednávky?
U každého produktu v naší nabídce je uveden datum dodání. V některých případech může docházet k prodloužení dodací lhůty z příčin nezávislých na firmě.

 

 

 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout